نماینده انحصاری گیرنده دیجیتال در اصفهان و ارسال فوری به سراسر کشور

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید و ios ، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر ، گیرنده دیجیتال مادیران ایکس ویژن، اندروید باکس هیبریدی مای جیکا

نماینده انحصاری گیرنده دیجیتال در اصفهان و ارسال فوری به سراسر کشور

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید و ios ، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر ، گیرنده دیجیتال مادیران ایکس ویژن، اندروید باکس هیبریدی مای جیکا

گیرنده دیجیتال شبکه های تلوزیونی موبایل اندروید بدون نیاز به اینترنت

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید android pad tv mygica با توجه به پشتیبانی از پورت otg فقط بر روی گوشی هایی که داری پورت Micro USB کار می کنند. شما با دستگاه گیرنده دیجیتال موبایل اندروید pad tv و نرم افزار pad tv hd بر روی گوشی موبایل خود می توانید فرکانس شبکهه های تلوزیونی را متناسب با موقعیت منطقه ای و قدرت سیگنال دریافتی در آن ناحیه دریافت و مشاهده کنید. دیگر نگران از دست دادن برنامهه های مورد علاقه خود نباشید! مسابقات فوتبال یا دیگر مسابقات را در هرکجا که هستید به صورت زنده و بدون نیاز به هیچ نوع اتصال اینترنتی و کاملاً رایگان مشاهده کنید. گیرنده دیجیتال موبایل اندروید پد تی وی مای جیکا PadTV Mygica  محصولی از کمپانی معروف مای جیکا به عنوان بزرگ ترین تولید کننده گیرنده های دیجیتال می باشد که با قابلیت گیرندگی بسیار بالایی طراحی شده است. PadTV برای گوشی های موبایل اندرویدی عرضه گردیده و با گوشی های ios سازگاری ندارد. 

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید pad tv

جهت ورود به سایت اصلی و مشاهده جزئیات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید:

گیرنده دیجیتال موبایل

گیرنده دیجیتال شبکه های تلوزیونی موبایل اندروید بدون نیاز به اینترنت مای جیکا از طریق پورت OTG به انواع گوشی ها و موبایل های اندرویدی متصل شده و امکان پخش شبکه های تلوزیونی منطقه ای را دارد. آنتن تعبیه شده در این محصول در هر جایی بدون نیاز به اینترنتت شبکه ها را دریافت نموده و پخش زنده به صورت HD و کاملاً رایگان خواهید داشت. از ویژگی های برجسته این محصول ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل بودن آن می باشد.

خرید گیرنده دیجیتال موبایل اندروید بدون نیاز به اینترنت 

PadTV Mygica

قیمت 79000 تومان  + یک آنتن اضافی رایگان + گارانتی

جهت ورود به سایت اصلی و مشاهده جزئیات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید:

خرید گیرنده دیجیتال موبایل

گیرنده دیجیتال موبایل PT115 ،دستگاهی است که تمامی شبکه های دیجیتال را بدون نیاز به اینترنت برروی موبایل و تبلت اندرویدی شما نمایش می دهد از مهمترین ویژگی های گیرنده دیجیتال موبایلPT115 عدم نیاز این دستگاه به اینترنت می باشد . گیرنده دیجیتال موبایل PT115 با استفاده از تیونر داخلی ، امواج شبکه های دیجیتال را دریافت کرده و از طریق اتصال (Micro USB (OTG به دستگاه های هوشمندی که قابلیت پشتیبانی از OTG را داشته باشد و مجهز به سیستم عامل 4.2 به بالا و سرعت CPU 1.5 گیگا هرتز به بالا باشد متصل می شود.

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید

نرم افزار مخصوص گیرنده دیجیتال موبایل امکان ضبط تصاویر تلویزیونی بر روی حافظه گوشی و تبلت و بازپخش آن را به کاربر می دهد . برای استفاده از گیرنده دیجیتال موبایل PT115 نرم افزار PAD TV HD را از قسمت دانلود نرم افزار و یا نرم افزار Play Store دانلود و نصب کنید. توجه:این کالا با سیستم عامل اندروید نسخه 6 و 7 سازگار نمی باشد. گیرنده دیجیتال گوشی های اندروید پد تی وی همانطور که از نامش پیداست یک گیرنده است که به گوشی تلفن های هوشمند اندورید متصل می گردد و قابلیت نمایش و پخش شبکه های تلویزیونی را برای گوشی فراهم می کند. با این وسیله در واقع شما همیشه یک تلویزیون به همراه دارید بنابراین دیگر نگران از دست دادن برنامه مورد علاقه خود نباشید . در هر زمان که اراده کنید می توانید از این گیرنده دیجیتال استفاده نمایید.کافیست آن را به گوشی تلفن همراه خود متصل نماییدو از گوشی تلفن خود به عنوان صفحه تلویزیون استفاده نمایید.  

خرید گیرنده دیجیتال موبایل اندروید بدون نیاز به اینترنت 

PadTV Mygica

قیمت 79000 تومان  + یک آنتن اضافی رایگان + گارانتی

جهت ورود به سایت اصلی و مشاهده جزئیات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید:

گیرنده دیجیتال موبایل padtv

گیرنده تلویزیون دیجیتال اندروید ، یک دستگاه بسیار کوچک و کارآمد ، جهت تبدیل موبایل و تبلت شما به یک تلویزیون با کیفیت بسیار عالی است . گیرنده دیجیتال موبایل Pad TV دستگاه دیجیتالی بسیار کوچک در ابعاد فلش مموری و با قابلیت گیرندگی بالا برای تماشای تلویزیون طراحی شده است، قابلیت اتصال به گوشی های موبایل اندروید را دارد و پخش شبکه های تلویزیون را بر روی موبایل و یا تبلت شما امکانپذیر می سازد.

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید مای جیکا

گوشی و تبلت شما باید قابلیت OTG را داشته و ساپورت نماید. گیرنده دیجیتال اندروید usb ، بدون نیاز به سیم کارت و اینترنت کار می کند و مناسب برای سیستم عامل های اندروید می باشد . این گیرنده دیجیتال مناسب برای موبایل و تبلت می باشد و امکان ضبط و پخش مجدد تصاویر را برای شما مهیا می نماید . از بارزترین ویژگی های این گیرنده دیجیتال usb ، امکان پخش برنامه های تلویزیونی با کیفیت HD و همچنین پشتیبانی از EPG می باشد.

گیرنده دیجیتال موبایل mygica

با این گیرنده امکان تماشای زنده برنامه های تلویزیونی با کیفیت HD کاملا رایگان و بدون نیاز به اتصال اینترنتی فراهم آمده است.ابعاد کوچک Pad TV یک امتیاز محسوب می گردد که منجر به سهولت حمل آن شده است.امکان ضبط و پخش برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما از دیگر قابلیت های گیرنده دیجیتال موبایل Pad TV بشمار می رود. گیرنده دیجیتال موبایل 2 آنتن ، به دلیل داشتن آنتن قوی جانبی ، قدرت دریافت بسیار بالاتری نسبت به مدل تک آنتن دارد و پیشنهاد فروشگاه به شما ، خرید مدل 2 آنتن با گارنتی 12 ماهه معتبر می باشد .

خرید گیرنده دیجیتال موبایل اندروید بدون نیاز به اینترنت 

PadTV Mygica

قیمت 79000 تومان  + یک آنتن اضافی رایگان + گارانتی

جهت ورود به سایت اصلی و مشاهده جزئیات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید:

گیرنده دیجیتال اندروید mygica

کمپانی چینی مای جیکا سال‌ها است که به تولید دستگاه‌های گیرنده دیجیتال می‌پردازد و حالا محصولات این کشور در اکثر نقاط دنیا به عنوان تراز اول ترین و با کیفیت‌ترین محصولات در حوزه گیرنده‌های دیجیتال و بخصوص گیرنده‌های موبایل شناخته می‌شود. غول تولید گیرنده یعنی مای جیکا در کشور چین به تولید گیرنده‌های با کیفیت و دارای برد بالا در عین قیمت مناسب می‌پردازد و شما خریداران ایرانی قادر هستید این محصول را با بهترین قیمت از نماینده اصلی فروش آنلاین شرکت مای جیکا در ایران یعنی فروشگاه اینترنتی کالادیوم خریداری نمایید. شایان ذکر است شعار شرکت چینی مای جیکا "seeing is believing " یا همان "دیدن باورکردن است" می‌باشد.

خرید گیرنده دیجیتال موبایل

گیرنده دیجیتال موبایل PT115 ،دستگاهی که تمامی شبکه های دیجیتال را بدون نیاز به اینترنت بروی موبایل و تبلت اندرویدی شما نمایش می دهد از مهمترین ویژگی های گیرنده دیجیتال موبایلPT115 عدم نیاز این دستگاه به اینترنت می باشد .گیرنده دیجیتال موبایل PT115 با استفاده از تیونر داخلی ، امواج شبکه های دیجیتال را دریافت کرده و از طریق اتصال (Micro USB (OTG به دستگاه های هوشمندی که قابلیت پشتیبانی از OTG را داشته باشد و مجهز به سیستم عامل 4.2 به بالا و سرعت CPU 1.5GH به بالا می باشد متصل می شود.نرم افزار مخصوص گیرنده دیجیتال موبایل امکان ضبط تصاویر تلویزیونی بر روی حافظه گوشی و تبلت و بازپخش آن را به کاربر می دهد .

قیمت گیرنده دیجیتال موبایل اندروید

تلفن های همراه و همچنین تبلت ها ، ابزاری هستند که همه افراد امروزه از آنها استفاده می کنند ، البته این دستگاه های هوشمند ماهیت ارتباطی دارند ، ولی به دلیل افزایش و همچنین تنوع امکانات ، به عضوی جداناپذیر از زندگی روزمره انسان ها تبدیل شده اند . تولیدکنندگان تلفن همراه و همچنین لوازم جانبی ، با هوشمند شدن این وسیله ارتباطی همواره سعی در افزودن کارایی این محصول داشتند تا جایی که کمتر امکان پذیر است که نتوان با استفاده از تلفن همراه و یا تبلت ، کاری را انجام داد. برای استفاده از گیرنده دیجیتال موبایل PT115 نرم افزار PAD TV HD را از قسمت دانلود نرم افزار و یا نرم افزار Play Store دانلود و نصب کنید.

padtv mygica

گیرنده دیجیتال موبایلی مای جیکا مدل PT115 یک گجت بسیار ضروری و کاربردی است که قادر است موبایل شما را به یک تلویزیون پرتابل و همراه تبدیل کند. گیرنده‌‌ دیجیتال PT115 یک گیرنده بسیار کوچک مخصوص موبایل و تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید است که شما با استفاده از آن قادر هستید تا تمامی شبکه‌های تلویزیون و رادیو جمهوری اسلامی ایران را در سرتاسر کشور ایران براحتی دریافت کنید. شرکت چینی مای جیکا در طراحی گیرنده دیجیتال موبایل مدل PT115 چیزی کم نگذاشته است و با ترکیب رنگ مشکی و سبز توانسته تا جذابیت خاصی را به این محصول کوچک کاربردی بدهد همچنین شما برای استفاده از این محصول باید از آنتن آن نیز استفاده کنید که در جعبه محصول موجود است. شما با اتصال آنتن به گیرنده می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی را دریافت کنید و لذت ببرید. لازم به ذکر است این گیرنده از طریق پورت میکرو یو اس بی (Micro USB) به موبایل شما متصل می‌گردد اما موبایل شما باید قابلیت پشتبانی از OTG را داشته باشد. در یک جمع بندی اگر بخواهیم گیرنده دیجیتال پد تی وی PT115 را در یک کلام معرفی کنیم باید آن را گجتی کوچک و کاربردی و مناسب برای تماشای هوشمند تلویزیون در سرتاسر میهن عزیزمان ایران بدانیم.

پد تی وی مای جیکا

یکی از امکاناتی که بسیاری از تولیدکنندگان موبایل سعی در ارائه آن داشتند ، امکان پخش تصاویر شبکه های تلویزیونی بر روی موبایل و تبلت بود ،اما این قابلیت به دلایل مختلف چندان موفقیت آمیز نبود ، تا اینکه محصولاتی جانبی با عنوان گیرنده های تلویزیون برای موبایل و تبلت طراحی و معرفی شدند . حال ، قصد داریم شما را با یکی از کارآمد ترین و با کیفیت ترین گیرنده ها آشنا کنیم. نام این محصول گیرنده تلویزیون دیجیتال اندروید است . در قسمت بسته بندی گیرنده دیجیتال PT115 شاهد یک بسته بندی زیبا و با کیفیت هستیم که این بسته بندی با یک هولوگرام شرکت فولاد رایانه(گارانتی کننده محصول) پلمپ شده است تا آکبند بودن دستگاه مشخص گردد. هنگام بازکردن بسته بندی شاهد یک عدد گیرنده بسیار کوچک و زیبا هستیم همچنین در یک جعبه که در پایین محل قرارگیری وجود دارد آنتن گیرنده دیجیتال قرار گرفته است تا شما با استفاده از این آنتن از کیفیت تصویر بالایی برخوردار شوید. در داخل بسته بندی یک راهنما به زبان انگلیسی وجود دارد تا شما با روش استفاده گیرنده دیجیتال پد تی وی PT115 آشنا شوید.

خرید گیرنده دیجیتال موبایل اندروید بدون نیاز به اینترنت 

PadTV Mygica

قیمت 79000 تومان  + یک آنتن اضافی رایگان + گارانتی

جهت ورود به سایت اصلی و مشاهده جزئیات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید:

گیرنده دیجیتال موبایل پد تی وی

گیرنده دیجیتالی اندروید ، طراحی شده در ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل می باشد . این محصول به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای موبایل و تبلت است . گیرنده دیجیتالی My Gica Pad TV ، امکان پخش شبکه های تلویزیونی با کیفیت HD را بر روی تلفن همراه و تبلت شما دارد و برای این کار نیازی به سیم کارت و یا اینترنت ندارد . گیرنده دیجیتالی usb ، مناسب برای سیستم عامل اندروید 4.2 و بالاتر می باشد .این گیرنده به گونه ای طراحی شده که به راحتی قابل حمل و جابه جایی است . شرکت مای جیکا در طراحی پرتابل و خلاقانه گیرنده دیجیتال موبایل PT115 عملکرد بسیار خوبی داشته است. این گیرنده دیجیتال از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی از آنها بخش گیرنده است که شامل برد اصلی و دیگری آنتن است این گیرنده است که به آن متصل می‌شود و قابلیت جداسازی و اتصال بسیار راحتی دارد تا آن را براحتی هر چه تمام آن را جابه جا کرد. در طراحی این محصول از دو رنگ مشکی و سبز استفاده شده است که سبب شده این محصول بسیار جذاب و زیبا باشد.

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید پد تی وی مای جیکا

شما برای استفاده از گیرنده دیجیتال موبایل PT115 باید به نکاتی از جمله مشخصات مورد نیاز این دستگاه برای استفاده و اجرا توجه داشته باشید. گیرنده دیجیتال PT115 برای استفاده نیاز به سیستم عامل اندروید 4.1 به بالا دارد همچنین فرکانس پردازنده 1.5 گیگاهرتز در کنار 512 مگابایت حافظه رم و صفحه نمایش با رزولوشن 800x400 پیکسل از پیش‌ نیاز‌های این دستگاه برای موبایل یا تبلت شما می‌باشد. شایان ذکر است موبایل یا تبلت شما علاوه بر مشخصات سخت افزاری ذکر شده باید از قابلیت پشتیبانی OTG برخوردار باشد. 

گیرنده دیجیتال mygica اندروید

گیرنده دیجیتال پد تی وی PT115 دارای امکانات و قابلیت‌هایی است تا شما از تماشای تلویزیون در موبایل یا تبلت خود بیشتر از تماشا در تلویزیون لذت ببرید. گیرنده دیجیتال موبایل‌های اندرویدی PT115 قادر است بدون نیاز و هیچ گونه اتصال به شبکه اینترنت تلویزیون را در موبایل شما ارائه دهد دقیقا مانند یک گیرنده دیجیتال خانگی که در هر خانه و کاشانه‌‌ای یافت می‌شود. از دیگر ویژگی ها و قابلیت‌های این گیرنده دیجیتال باید به قابلیت ماشین زمان و فهرست راهنمای الکترونیکی یا همان EPG اشاره داشت در واقع شما با استفاده از قابلیت EPG قادر هستید زمان تماشای برنامه مورد علاقه خود یا شبکه دلخواهتان را در هفته جاری مشاهده کنید تا هیچ برنامه‌ای را از دست ندهید!

پد تی وی mygica

گیرنده تلویزیون دیجیتال اندروید مدل MyGica Pad TV PT-115 ، قابلیت پشتیبانی از EPG را با استفاده از نرم افزار PAD TV HD را دارد . EPG به شما این امکان را می دهد تا فهرست برنامه های شبکه های تلویزیونی دیجیتال را مشاهده نمایید . اما ویژگی های گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت به همین جا ختم نمی شود ، این گیرنده قابلیت ضبط برنامه های مورد نظر شما بر روی حافظه دستگاه (موبایل و تبلت) را با استفاده از نرم افزار PAD TV دارد. شما از این پس در هر جایی . می توانید تلویزیون را در اختیار داشته باشید. فرصت به کلام آخر رسیده است و باید گفت اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بازی فوتبال یا برنامه‌های مورد علاقه خود و یا حتی برنامه‎‌های رادیویی را تماشا و گوش کنید بهتر است به سراغ سفارش یک PAD TV PT115 از فروشگاه اینترنتی کالادیوم بروید تا از تماشای هوشمند تلویزیون در موبایل یا تبلت لذت ببرید. گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت‌های اندرویدی یعنی PT115 قادر است در عین کیفیت تصاویر خوب با امکانات خوب شما را از خرید یک محصول با کیفیت و کاربردی مطمئن سازد اما توجه داشته باشد این محصول با 12 ماه گارانتی شرکت فولاد رایانه تصویر بهترین انتخاب برای خرید یک گجت کاربردی است.

خرید گیرنده دیجیتال موبایل اندروید بدون نیاز به اینترنت 

PadTV Mygica

قیمت 79000 تومان  + یک آنتن اضافی رایگان + گارانتی

جهت ورود به سایت اصلی و مشاهده جزئیات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید:

گیرنده دیجیتال شبکه های تلوزیونی موبایل اندروید

مشخصات فنی گیرنده تلویزیون دیجیتال اندروید (My Gica Pad TV) :

  • گیرنده دیجیتال اندرویدی برای تبلت و گوشی های اندرویدی
  • امکان تماشای تلویزیون در هر مکان و زمان
  • بدون نیاز به اینترنت
  • حداقل سرعت مورد نیاز برای CPU‏:‏1.5
  • مناسب برای اندروید های 4.2 و بالاتر
  • امکان ضبط برنامه تلویزیونی
  • دارای قابلیت EPG برای مشاهده توضیحات برنامه‌های در حال پخش
  • پشتیبانی از فرمت MPEG‎-4/H‏.‏264
  • عملکرد بدون نیاز به اینترنت و سیم کارت
  • مجهز به سیستم Time Shifting (نگه داشتند برنامه زنده)
  • پشتیبانی از شبکه های HDTV
  • مجهز به سیستم کانال یابی خودکار
  • حساست بالا ، در دریافت سیگنال کانال های تلویزیون و رادیو
  • قابلیت ایجاد و دسته بندی کانال های مورد علاقه

مای جیکا

ویژگی گیرنده دیجیتال موبایل :

  • ابعاد: 3*1.7*0.5 سانتی متر
  • نحوه اتصال: OTG
  • نسل گیرنده: T
  • راهنمای الکترونیکی برنامه(EPG) دارد
  • ماشین زمان (Time Shifting) دارد
  • ضبط تصاویر: قابلیت ضبط تصاویر برنامه های دلخواه
  • متعلقات گیرنده دیجیتال موبایل :
  • گیرنده دیجیتال PT115 - آنتن - دفترچه راهنما
  • ویژگی های سیستم مورد نیاز :
  • سیستم عامل اندروید 4.2 به بالا
  • دارای حداقل پردازنده 1.5 گیگاهرتز Dual Core یا بالاتر
  • دارای 20MB فضای خالی
  • داشتن حداقل رزولوشن تصویری (800 * 480)

Watch Digial TV anywhere, anytime!

PadTV lets you watch DVB-T TV anywhere you go using your Android Phone and Pad device. 

No internet needed

Enjoy Free to view channels without using your airtime, 3G/LTE or any internet connection!
PadTV requires an Dual Core Android device with a 1 GHz or up, USB host mode functionality and Android 4.1 or later.
MPEG-4/H.264 video playback requires a processor with NEON support.

View EPG to check for TV Program Guide

PadTV has built-in EPG for you to check TV program schedule easily.

خرید گیرنده دیجیتال موبایل اندروید بدون نیاز به اینترنت 

PadTV Mygica

قیمت 79000 تومان  + یک آنتن اضافی رایگان + گارانتی

جهت ورود به سایت اصلی و مشاهده جزئیات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید:

Record TV shows and store in your mobile device 

PadTV supports recording function, you can record your favorite TV shows and store in your mobile device.
Package Contents

Pad TV Tuner PT115
Digital TV Antenna
Quick Installation Guide

MyGica PT115 DVB-T mini TV Stick is a small size digital USB TV Stick with high sensitivity, designed for watching DVB-T on Android Phone/Pad with USB OTG. It turns your Android Pad into a high quality portable digital TV receiver. The sleek and compact design makes your trip easy and fun. You may enjoy digital TV live stream entertainment whenever you like and wherever you go!

Watching live TV on your Android tablet/Pad is no longer a pipe dream. Thanks to advances made by Geniatech, you can tune in on demand and Live TV programming on your Android Phone/Pad.

Software (PadTV)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.padtv
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Pad.tvapp

Features

Advanced TV Application,Watch DVB-T TV on Android Phone/Pad with USB OTG

Rewind and Fast Forward live TV shows with Time shifting recording

Electronic Program Guide (EPG) and Supporting.

Automatic TV channels searching

Create favorite channels for convenient watching

High sensitivity under low signal broad casting area

Geniatech HiDTV for Android application software

System-Requirements

Android 4.1 or above

SDTV:

Cortex A8 800MHz CPU or above (Amlogic 8726-m3 recommended)

512MB RAM or above

20MB flash memory

Display resolution 800*480 at least

HDTV:

Cortex A8 1.2G or above for HDTV (Amlogic 8726-Mx A9 1.5Ghz dual core recommended)

512MB RAM or above for HDTV

Hardware H.264 decoding acceleration

Display resolution 1024*600 at least

USB 2.0 Compatible

Digital Terrestrial Broadcasting Signal

UHF/VHF Antenna for DVB-T Terrestrial TV

Remark: Pad tv tuner can''t be compatible in all A23 tablets now.The above is just for reference an requires an Android device with a 1 GHz or faster dual-core CPU, USB host mode functionality and Playback of MPEG-4/H.264 video requires a processor with NEON support (e.g. Tegra3).

High definition channels, encrypted programs and/or DVB-T2 broadcasts are not supported.

Package-Contents

PT115 DVB-T mini TV Stick

Antenna

Quick installation guide

Specifications



ModelPT115
Input Signal75 Ohm Digital TV Antenna Input
Receive FrequencyFully DVB-T Compliant
FFT Size2K to 8K
Punctured Codes1/2, 2/3, 3/4 4/5, 5/6 and 7/8
Bandwidth6/7/8 MHz
De-Multiplexing
Max Section filtering32PIDS
EngineSoftware
Stream capturePES & TS
Recording Format
Video FormatMPEG2 MP & ML/H.264
Audio Format


MPEG2 Audio Layer I & II / AAC



خرید گیرنده دیجیتال موبایل اندروید بدون نیاز به اینترنت 

PadTV Mygica

قیمت 79000 تومان  + یک آنتن اضافی رایگان + گارانتی

جهت ورود به سایت اصلی و مشاهده جزئیات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید:


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.